Поширені питання
Які умови обміну та повернення?
Наш магазин повністю дотримується чинне законодавство, обміняти або повернути можна будь придбаний в нашому магазині товар належної / не належної якості, якщо це передбачено чинним законом про захист прав споживачів та наявності всіх видаткових документів.
Я не з вашого міста. Яка гарантія, що сплативши замовлення, я його отримаю?
Ви можете замовити товар післяплатою і сплатити тільки після особистої перевірки вашого замовлення в офісі кур'єрської компанії Нова Пошта.
Яка гарантія на куплений мною товар?
Якщо Вам з якоїсь причини не підійшов або не сподобався товар, протягом 14 днів від дати відправлення, Ви можете повернути його, отримавши заміну або повернення повної його вартості.
Гарантійний термін рахується з дня покупки або з дня отримання замовлення до кур'єрської компанії (обов'язково зберігайте весь термін гарантійного обслуговування товаро-транспортну накладну).
Гарантійні зобов'язання не поширюються на: акумуляторні батареї, запобіжники, кабелі і шнури, складові частини виробу, такі як антена, засувки, кришки і т. д., дротові гарнітури і навушники, мережеві зарядні пристрої.Випадки, в яких Вам буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні:
1. Порушені правила експлуатації виробу;
2. Наявність механічних ушкоджень (зовнішніх і внутрішніх);
3. При виникненні несправностей, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, комах, рідин;
4. При наявності хімічних, електрохімічних, електростатичних, екстремальних термічних ушкоджень;
5. Наявність пошкоджень, викликаних невідповідністю державним стандартам живлять, комунікаційних, кабельних мереж;
6. Виріб з пошкодженими пломбами-стікерами або за їх відсутності;
7. Якщо у вашому телефоні/смартфоні змінені номери IMEI;
8. При несанкціонованому тестуванні, при зміні програмного забезпечення, при модернізації прошивок, при перепрошиванню вироби;
9. При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, не передбачених заводом-виготовлювачем;
10. При виникненні збоїв у мережі з вини операторів стільникового зв'язку;
11. При використанні виробу в силіконових чохлах;
Не приймається до гарантійного обслуговування виробу, що мають сліди ремонту або розтину!!!
Проблеми, які не є гарантійними:
1. Рівень сигналу, якість прийому сигналу, при експлуатації виробів на кордоні роботи мережі, в тому числі при проблемах у використанні виробів, пов'язаних з ландшафтом і/або при використанні в зонах з/б забудови;
2. Нестабільність роботи і/або проблеми при роботі операційної системи вироби, які не пов'язані з заводськими налаштуваннями, а викликані експлуатаційними особливостями або встановленням сторонніх програмних продуктів;
3. Будь-які користувацькі параметри: гучність, мережа, безпека, GPS, WiFi, ТБ, радіо і так далі.Вартість послуг кур'єрських компаній з доставки до нас техніки для ремонту оплачує ПОКУПЕЦЬ.
(Згідно Постанови КМУ №506, товар, який важить менше 5 кг, негабаритний товар, покупець доставляє до продавця або виробника за свій рахунок!).
Назад відремонтована або замінена техніка відправляється безкоштовно!
У разі, якщо надіслана гарантії на ремонт техніка не буде задовольняти вимогам експлуатації, будуть фізичні ушкодження, проблема буде викликана через покупця, то також зворотна доставка оплачується СПОЖИВАЧЕМ! І ремонт в даному випадку можливий тільки на платній основі!
Поламався товар. Де я можу його полагодити?
Якщо товар зламався — вам слід зв'язатися з нами для уточнення деталей ремонту/обміну або повернення якщо такий можливий.
Як замовити товар?
Доброго дня. Це не складно. Зайдіть на сторінку товару і додайте його в корзину? Потім вкажіть свої дані (місто, область, ПІБ, номер телефону). У робочий час протягом пів години з вами зв'яжеться наш менеджер і уточнить усі деталі, відповість на всі ваші запитання і повідомить дату отримання замовлення.
Як оплачувати товар?
На сьогоднішній день можливі 2 способи оплати.
1. Передоплата, проводиться на картковий рахунок Приватбанку, до відправлення товару покупцеві. Зарахування грошей відбувається протягом 5-ти хвилин.2. Оплата при отриманні (післяплата), даний вид оплати найбільш популярний серед покупців, оплата здійснюється в офісі Нової Пошти після перевірки товару на працездатність і комплектність, слід врахувати, що за оплату при отриманні Нова Пошта стягує комісію 2% від суми платежу і 15 грн. за зворотню доставку грошей.
Як швидко я можу отримати своє замовлення?
Доставка займе 1-3 дні (якщо інше не зазначено на сторінці товару). Всі замовлення відправляються кур'єрською службою Нова Пошта.
Як проводиться оплата при замовленні з регіону?
Оплата замовлень проводиться на місці при отриманні посилки. Жодних передоплат не потрібно (якщо інше не зазначено на сторінці товару).