Продавець Інтернет-магазин «Технолюкс» розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1352 відгуків
promo_banner
+380 (63) 690-68-99
+380 (95) 538-87-64

Поширені питання

  • Які умови обміну та повернення?

    Наш магазин повністю дотримується чинне законодавство, обміняти або повернути можна будь придбаний в нашому магазині товар належної / не належної якості, якщо це передбачено чинним законом про захист прав споживачів та наявності всіх видаткових документів.

  • Яка гарантія на куплений мною товар?

    Якщо Вам з якоїсь причини не підійшов або не сподобався товар, протягом 14 днів від дати відправлення, Ви можете повернути його, отримавши заміну або повернення повної його вартості.

     

    Гарантійний термін рахується з дня покупки або з дня отримання замовлення до кур'єрської компанії (обов'язково зберігайте весь термін гарантійного обслуговування товаро-транспортну накладну).

    Гарантійні зобов'язання не поширюються на: акумуляторні батареї, запобіжники, кабелі і шнури, складові частини виробу, такі як антена, засувки, кришки і т. д., дротові гарнітури і навушники, мережеві зарядні пристрої.

    Випадки, в яких Вам буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні:
    1. Порушені правила експлуатації виробу;
    2. Наявність механічних ушкоджень (зовнішніх і внутрішніх);
    3. При виникненні несправностей, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, комах, рідин;
    4. При наявності хімічних, електрохімічних, електростатичних, екстремальних термічних ушкоджень;
    5. Наявність пошкоджень, викликаних невідповідністю державним стандартам живлять, комунікаційних, кабельних мереж;
    6. Виріб з пошкодженими пломбами-стікерами або за їх відсутності;
    7. Якщо у вашому телефоні/смартфоні змінені номери IMEI;
    8. При несанкціонованому тестуванні, при зміні програмного забезпечення, при модернізації прошивок, при перепрошиванню вироби;
    9. При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, не передбачених заводом-виготовлювачем;
    10. При виникненні збоїв у мережі з вини операторів стільникового зв'язку;
    11. При використанні виробу в силіконових чохлах;

    Не приймається до гарантійного обслуговування виробу, що мають сліди ремонту або розтину!!!

    Проблеми, які не є гарантійними:
    1. Рівень сигналу, якість прийому сигналу, при експлуатації виробів на кордоні роботи мережі, в тому числі при проблемах у використанні виробів, пов'язаних з ландшафтом і/або при використанні в зонах з/б забудови;
    2. Нестабільність роботи і/або проблеми при роботі операційної системи вироби, які не пов'язані з заводськими налаштуваннями, а викликані експлуатаційними особливостями або встановленням сторонніх програмних продуктів;
    3. Будь-які користувацькі параметри: гучність, мережа, безпека, GPS, WiFi, ТБ, радіо і так далі.

    Вартість послуг кур'єрських компаній з доставки до нас техніки для ремонту оплачує ПОКУПЕЦЬ.

    (Згідно Постанови КМУ №506, товар, який важить менше 5 кг, негабаритний товар, покупець доставляє до продавця або виробника за свій рахунок!).

    Назад відремонтована або замінена техніка відправляється безкоштовно!

    У разі, якщо надіслана гарантії на ремонт техніка не буде задовольняти вимогам експлуатації, будуть фізичні ушкодження, проблема буде викликана через покупця, то також зворотна доставка оплачується СПОЖИВАЧЕМ! І ремонт в даному випадку можливий тільки на платній основі!

  • Поламався товар. Де я можу його полагодити?

    Якщо товар зламався — вам слід зв'язатися з нами для уточнення деталей ремонту/обміну або повернення якщо такий можливий.

  • Як замовити товар?

    Доброго дня. Це не складно. Зайдіть на сторінку товару і додайте його в корзину? Потім вкажіть свої дані (місто, область, ПІБ, номер телефону). У робочий час протягом пів години з вами зв'яжеться наш менеджер і уточнить усі деталі, відповість на всі ваші запитання і повідомить дату отримання замовлення.

  • Як оплачувати товар?

    На сьогоднішній день можливі 2 способи оплати.
    1. Передоплата, проводиться на картковий рахунок Приватбанку, до відправлення товару покупцеві. Зарахування грошей відбувається протягом 5-ти хвилин.

    2. Оплата при отриманні (післяплата), даний вид оплати найбільш популярний серед покупців, оплата здійснюється в офісі Нової Пошти після перевірки товару на працездатність і комплектність, слід врахувати, що за оплату при отриманні Нова Пошта стягує комісію 2% від суми платежу і 15 грн. за зворотню доставку грошей.

  • Як швидко я можу отримати своє замовлення?

    Доставка займе 1-3 дні (якщо інше не зазначено на сторінці товару). Всі замовлення відправляються кур'єрською службою Нова Пошта.

  • Як проводиться оплата при замовленні з регіону?

    Оплата замовлень проводиться на місці при отриманні посилки. Жодних передоплат не потрібно (якщо інше не зазначено на сторінці товару).

  • Я не з вашого міста. Яка гарантія, що сплативши замовлення, я його отримаю?

    Ви можете замовити товар післяплатою і сплатити тільки після особистої перевірки вашого замовлення в офісі кур'єрської компанії Нова Пошта.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner