Nike
- 6 300 ₴/пара3 149,60 ₴/параВ наявності
- 3 700 ₴/пара1 799,60 ₴/параВ наявності
- 3 700 ₴/пара1 849,60 ₴/параВ наявності
- 4 500 ₴/пара2 199,60 ₴/параВ наявності
1957 |
Майбутні засновники «Nike» трапляються в Орегонському університеті в Юджині — біговій цитаделі Америки. Білл Бауєрмен — один із найкращих американських тренерів з легкої атлетики та Філ Найт — бігун на середні дистанції, який тренується в складі команди Бауермена, налагоджують співпрацю. |
1962 |
У своїй науковій роботі в Стенфорді Філ Найт увірує, що недорогі високотехнологічні експортні товари з Японії можуть усунути німецьке домінування на американському ринку спортивного взуття. Після отримання диплому з адміністративного менеджменту Найт вирушає в світове турне. Зробивши зупинку в Японії, він зв'язується з компанією «Onitsuka Tiger» — виробник якісного спортивного взуття, і переконує її керівництво в тому, що в їхнього товару є величезні маркетингові можливості в США. Коли його ставлять, яку компанію він представляє, Найт вигадує ім'я своєї компанії, давши народження «Blue Ribbon Sports»— попереднику «Nike». |
1963 |
Найт отримує першу партію взуття «Tiger» у кількості 200 пар. |
1964 |
Найт і Бауермен об'єднуються для налагодження бізнесу, вклавши в партнерство по $500. Найт працює в бухгалтерській фірмі, а у вільний час займається поширенням взуття з підвалу батька та кузова свого автомобіля під час місцевих і регіональних змагань з легкої атлетики. |
1965 |
Джефф31с, колишній суперник Філа Найта на біговій доріжці в Стенфорді, погоджується працювати за коміксні як першого працівника «BRS» з повною зайнятістю. |
1966 |
Джефф диван відкриває — перший пункт роздрібної торгівлі «BRS» в Санта Моніці, штат Каліфорнія. |
1967 |
Найт и Бауермен Ґрунтують «BRS Inc.» — Орегонську корпорацію, спадкоємницю своєї партнерської фірми «Blue RibbonSports». «BRS, Inc.» стає ексклюзивним дистриб'ютором і продавцем взуття для бігу японської компанії «Onitsuka Tiger». З'являється взуття, створене на основі пінної подушечки у формі танкетки на п'яті, яку запропонував Білл Бауермен. |
1969 |
Філ Найт звільняється з посади доцента з адміністративного менеджменту в Портлендському державному університеті та повністю присвячує себе компанії. |
1970 |
Бауермен починає експериментувати з гумовими шипами , заливаючи рідку гумову масу в електровафельницю своєї дружини та створюючи підошву, яка назавжди змінює дизайн бігового взуття. |
1971 |
За гонорар у розмірі $35 студентка графічного дизайну Керолін Девідсон, з якою Філ Найт познайомився в Портлендському державному університеті, створює торговий знак «Swoosh». Джеффу платформу — першослужбовцю компанії, що сніститься Грецька богиня перемоги Ніка, і він пропонує учувальникам дати компанії нова назва «NIKE» на її честь. |
|
1972 |
Дистриб'юторський спор призводить до судового процесу та остаточного розриву ділових відносин між «BRS» і «Onitsuka Tiger». На ринку спортивного взуття та одягу з'являється нова компанія — «NIKE». |
|
1973 |
американський рекордсмен Стів Префонтейн стає першим легкоатлетом, який виступає у фірмовому взутті «Nike». Він привертає багатьох своїх «конкурентів» до молодого бренда. |
|
1974 |
Представлені кросівки «WAFFLE TRAINERS» , характерною ознакою яких була відома підошва Тренера Бауермена. Незабаром вони стають найпопулярнішими тренувальними кросівками країни. |
|
1977 |
«Nike» відкриває перший у США тренувальний клуб для елітних атлетів під назвою «Athletics West». |
|
1978 |
Вивісний тенісист Джон Макенро укладає контракт із компанією. «Nike» легко впізнається в яскравому характері та високоморалізованій особистості Макенро. | |
1979 |
Френк Руді — колишній працівник NASA, приходить у «Nike» з ідеєю. Разом вони створюють перші повітряні подушки: стійки камери, заповнені стисненим газом, які під тиском стискаються, а потім у протилежному напрямку розтискаються. Унаслідок цього з'являється система амортизації «Nike Air» — нововведення компанії. «Nike» представляє «AIR TAILWIND» — перші бігові кросівки з «Nike Air» — передовою, технологічною системою амортизації з повітряною подушкою. |
|
1980 |
першим атлетом, який виграв олімпійську медаль у взутті «Nike» стає британський бігун Стів Овет. Оскільки американський бойкот Олімпійських ігор у Москві не дав змогу найкращим американським бігунам насолодитися розкішшю, Оветта з'явилася золота можливість. Зоріваючись на 800 м, Оветт виграв золоту медаль із результатом 1:45.4. Вперше взуття «Nike» прикрасило високий подіум поруч з Олімпійським вогнем. | |
1984 |
58 атлетів з усього світу, які підтримали «Nike», 84 додому 65 медалей з Олімпійських ігор, проведених у Лос-54. | |
1985 |
Баскетбольний новачок Майкл Джордан з «Чикаго Булз» підписує контракт із «Nike» на рекламу лінії взуття «AIR JORDAN» і спеціалізованого одягу. |
|
1987 |
У рекламній компанії під назвою «Революція» являють кросівки «AIR MAX». | |
1988 |
рекламна компанія «Just Do It». | |
1990 |
в Портленді, штат Орегон, відкривається — перший «Nike Town». Це 100% спортивний роздрібний магазин площею 2.145,5 кв. м. |
1991 |
Майкл Джордан приводить «Чикаго Булз» до першого чемпіонства в НБА. |
1995 |
"Nike" виходить на хокейну арену, купуючи компанію "Canstar Sports Inc.", куди входить відома фірма "Bauer" і представляє свої перші ковзани "Air Eccel Elite". |
1996 |
Легкоатлети Карл Льюїс, Гейл Деверс і Майкл диван у золотих шипшинах «Nike» виграють золото на Олімпійських іграх в Атланти. | |
1997 |
Тайгер Вудс виграє свій перший турнір «Masters» безпрецедентними 12 ударами, ставши наймолодшим чемпіоном турніру, й офіційно починає своє «прикорення» в гольфі. | |
1999 |
Ленс Армстронг, чиїм спонсором був «Nike», вперше виграє «Tour de France» . 25 липня 1999 всі паризькі пресети писали про атлета, який поборов рак і це було одне з найзахопливіших повернень в історії спорту.
Бігуни на ковзанах у костюмах «Nike Swift Skin» ставлять 8 світових рекордів і завойовують золоті медалі на Олімпійських іграх у Солт Лейк Сіті. У грудні вмирає один з засновників «Nike» — Білл Бауермен. |
|
2003 |
Відома компанія «Converse Inc.» приєднується до портфоліо «Nike». | |
2005 |
Компанія «Nike» випускає нову технологію «Nike Pro» — це лінія спеціального одягу для спортсменів. Її носять під формою представники як командних, так і індивідуальних видів спорту. Для реклами фірмового сайту «Nikeid.com», відвідувачі якого можуть створювати дизайн кросівок з урахуванням власних смаків, компанія «Nike» встановила на площі Таймс-сквер у Нью-Йорку — перший «активно інтерактивний білоборд». Передпокої отримали можливість створити свій варіант моделі «Nike Free 5.0», буквально «не сходячи з місця», за допомогою мобільного телефона. |
|
2006 |
був випущений тридцятьдоларовий «Nike+ iPod Sport Kit «для «iPod nano», який відразу ж завоював величезний успіх. Менш ніж за 90 днів було продано понад 450 000 примірників. | |
2007 |
«Nike» представляє кросівки «Air Max 360» . Унікальна система амортизації — це 360 градусів повітряної подушки, яка є найбільшою повітряною камерою «Nike Air». «Air Max 360» — це підошва без піни, що неабияк зменшує вагу та підвищує міцність кросівок. «Nike», заявляє про придбання британського виробника футбольного одягу «Umbro Plc» |
|
2008 |
«Nike» і бренд Jordan представили двадцять третю модель кросівок «Air Jordan XX3». На думку Майкла Джордана та дизайнера взуття Тінкер Хетфілд, «модель Air Jordan XX3 має стати найкращою парою кросівок для гри в баскетбол за всю його історію». «Nike» і американський баскетболіст Кобі Браянт представили кросівки для баскетболістів, які бренд назвав «легкими та сильними» за всю історію компанії — «Nike Hyperdunk». |
|
2009 |
«Nike» представляє кросівки «Air Max LeBron VII» , які створювалися в співпраці з відомим баскетболістом Джеймсом ЛеБроном. Дизайн для них був запропонований Джейсоном Петрі, метою якого було створити «міцні та зручні кросівки, які відбивають стиль Леброна», а головною відмінністю цієї моделі стали особливості застосування фірмових технологій «Nike» — «Air Max «і «Flywire». |
2010 |
«Nike «випустивши рекламний ролик „Write the Future”("Сочини будущее") — 3х-хвилинне відео про футбол. По суті, ця розповідь про те, як один епізод може змінити не тільки долю матча, а й долю футболіста — підняти його на спортивні вершини або поставити хрест на його кар'єрі. У знімках ролика взяли участь відомі футболісти: Кріштіану Роналду, Дідьє Дроба, Вейн Руні, Фабіо Каннаваро, Франк Рібері та багато інших |
2011 |
У Німеччині, Австрії та Швейцарії пройшла кампанія з презентації нової куртки для занять бігом Vapor Flash — технологія відбиття світла дала змогу їй буквально світитися в темряві. 50 легкоатлетів, одягнених у ці куртки, пересувалися вночі через Відень і постійно передавали своє місце перебування на сайт. Усім охочим пропонувалося сфотографуватися з одним із них разом із номером на куртці та здобути нагороду в я 10 000. Не варто і говорити, що акція викликала справжній фурор. |
2012 |
з'являється ще один загальний продукт Nike і Apple — Fuelband, спортивний браслет, який можна синхронізувати з будь-яким «яблучним» ґаджетом. Його представили як пристрій, який відстежує спалювання кожної калорії, після чого відправляє дані на обраний ґаджет. |
2013 |
Було представлено нові технології у сфері бігу, побудовані на основі вдосконалення природних можливостей людини. У продажу з'явилися дві моделі кросівок — Nike Free Flyknit і Nike Free Hyperfeel. Інновації торкнулися й одягу. Нова розробка Aeroloftансувала із себе жилет, підтримує оптимальну температуру тіла під час пробіжки. |
2014 |
Nike не обігнав увагою дві важливі спортивні події 2014 року —лею в Сочі та футбольний Чемпіонат світу в Бразилії. Крім підготовки форми для деяких збірних цих турнірів, бренд представив кілька відео, присвячених цим подіям. В одному з роликів, присвячених Чемпіонату світу, хлопчики з футбольного майданчика перетворюються на світових зірок — як-от Кріштіану Роналду, Руні та Неймар. Другий являє собою п'ятихвилинний мультфільм, у якому зрітелі пропонують подивитися, яким був би світ футболу без цілої низки зірок. |
2015 |
Nike продовжила просування своєї продукції за допомогою вірусних відео. Особливої згадки заслуговує рекламна кампанія SoFast. У ролику зібрано кілька відомих спортсменів і знаменитостей, серед яких Девід Блейн, який намагається поставити новий рекорд у бігу. Ця акція була присвячена Всесвітньому дню бігу — 30 серпня. Разом із цим ролик природно просунув новий продукт бренда — кросівки Nike Zoom Elite 8. |
2016 |
«Челсі» і Nike уклали другу за величиною заповіт в англійському футболі. |
2017 |
1 березня 2017 найдорожчою парою кросівок на сайті були Jordan 4 Retro Eminem Carhartt із середньою ціною 16285. |
2018 |
3 вересня відомий бренд спортивного одягу Nike запусти рекламну кампанії, присвячену 30-річчю їхнього легендарного слогана "Just Do It" (просто зроби це). Бренд вибрав обличчям кампанії американського футболіста та активатора Коліна Каперніка. Це дуже обурило не тільки патріотично налаштоване населення країни, а й самого президента Дональда Трампа. |